Un sistem de urmărire a timpului și a personalului care
vă va ajuta să dezvoltați o echipă de înaltă performanță
care depășește obiectivele de fiecare dată.

Creșteți productivitatea cu 30% cu program nostru

TimeWork este un sistem de urmărire a timpului și a personalului care vă va ajuta să dezvoltați o
echipă de înaltă performanță, care depășește obiectivele de fiecare dată.

Creșterea eficienței personalului

Măriți
eficacitatea
personalului

Minimizarea pierderilor de afaceri

Minimizați
pierderile companiei.

Automatizați managementul echipei

Automatizați
gestionarea echipei.

Îmbunătățiți-vă starea de bine și evitați epuizarea

Îmbunătățiți-vă
bunăstarea și evitați
epuizarea.

Ce cred
angajații
despre Timpul de lucru?

Era în care angajatul trebuia să lucreze de la birou a luat sfârșit. În secolul 21, fiecare angajat își alege orașul și mediul înconjurător, fără a fi legat de munca sa și să se simtă mult mai fericit.

  • Fără derulare inutilă
  • Mai puțin intâlniri
  • Mai puțin drumur
  • Mai puțină rotație de personal
  • O mai mult timp pentru familia ta
  • Program flexibil
  • Angajați cu mai mult timp liber
  • Lucrați oriunde în lume

Fie că sunteți la birou sau în deplasare, utilizați TimeWork
pentru a urmări timpul dvs. și al echipei

Rezultate care vorbesc de la sine:

144.000 DE UTILIZATORI
6.700 DINTRE COMPANII
107.000 DE PROIECTE
174 ȚĂRI

De la un instrument puternic de urmărire a timpului la planificarea resurselor umane,
management de proiect și birou. Totul este complet personalizabil și poate fi
activat și dezactivat pentru întreaga companie sau pentru anumiți utilizatori.

Ai succes cu TimeWork!

Testați-l gratuită

Cum funcționează TimeWork

Program de monitorizare a telelucru,
verificați eficiența și monitorizați munca
a angajaților dvs.

Monitorizarea programelor în timp real cu TimeWork!

Testați-l 7 zile gratuit
Software pentru controlul timpului și telelucrare

Lucrează de
oriunde.

Identifică și elimină
obiceiurile ineficiente.

Software de control al timpului și telelucrare

Rămâneți
organizați.

Gestionați-vă echipa și urmăriți
proiecte într-un singur loc.

Software de control al timpului și telelucrare

Economisiți timp și
muncă.

Cu șablone automate care sunt
100% fiabile.

Principalele caracteristici ale TimeWork

Bine ați venit
urmare automată

Ore de pornire și încheiere complet automate, fără introducere manuală și fără eroare umană: instrumentul de urmărire automată a timpului pornește imediat ce computerul este pornit și se oprește când este oprit.

Monitorizați
progresul lucrărilor

Cu urmărirea adreselor URL și a titlurilor documentelor, este ușor să fii mereu informat cu privire la progresul general al echipei și la obiceiurile acesteia în timpul orelor de lucru.

Optimizați-vă
resursele

Calculați costurile proiectului, atribuiți tarife orare, emiteți facturi și controlați cheltuielile. Managementul proiectelor este ușor atunci când aveți o vedere panoramică a tuturor proceselor în curs.

Gestionați-vă
biroul cu ușurință

TimeWork nu este doar un instrument de urmărire a timpului. Puteți să alocați schimburi și să monitorizați absențele, să rămâneți informat despre ceea ce fac lucrătorii dvs. de la distanță și să gestionați un birou hibrid, totul pe o singură platformă.

Toate funcțiile pot fi activate și dezactivate, pentru a se potrivi nevoilor tuturor.

Afișați funcții

Beneficiile utilizării TimeWork

Încercați acum fără obligație, 7 zile gratuit!

Program util de urmărire a timpului și productivitate pentru a vă ajuta...

Demonstrație

Tarife

Pro

6 € lună
  • Urmărirea automată a timpului
  • Urmărirea adresei URL și a aplicațiilor
  • Calculul productivității
  • Urmăriți timpul de nefuncționare
  • Urmărirea timpului proiectului

Premium

9 € lună
  • Capturi de ecran automate
  • Programul absențelor
  • Programarea schimburilor
  • Facturare
  • Integrări în afaceri
  • Aprobarea timpului offline
  • Restricții IP

Enterprise

18 € lună
  • Asistență VIP
  • Înregistrare personalizată
  • Proiecte nelimitate
  • Activități nelimitate
  • Istoricul datelor nelimitat