Creșteți productivitatea cu 30% cu program nostru
TimeWork este un sistem de urmărire a timpului și a personalului care vă va ajuta să dezvoltați o
echipă de înaltă performanță, care depășește obiectivele de fiecare dată.

Măriți
eficacitatea
personalului

Minimizați
pierderile companiei.

Automatizați
gestionarea echipei.

Îmbunătățiți-vă
bunăstarea și evitați
epuizarea.
Ce cred
angajații
despre Timpul de lucru?
Era în care angajatul trebuia să lucreze de la birou a luat sfârșit. În secolul 21, fiecare angajat își alege orașul și mediul înconjurător, fără a fi legat de munca sa și să se simtă mult mai fericit.
- Fără derulare inutilă
- Mai puțin intâlniri
- Mai puțin drumur
- Mai puțină rotație de personal
- O mai mult timp pentru familia ta
- Program flexibil
- Angajați cu mai mult timp liber
- Lucrați oriunde în lume

Fie că sunteți la birou sau în deplasare, utilizați TimeWork
pentru a urmări timpul dvs. și al echipei
Rezultate care vorbesc de la sine:
De la un instrument puternic de urmărire a timpului la planificarea resurselor umane,
management de proiect și birou. Totul este complet personalizabil și poate fi
activat și dezactivat pentru întreaga companie sau pentru anumiți utilizatori.
Ai succes cu TimeWork!
Testați-l gratuităProgram de monitorizare a telelucru,
verificați eficiența și monitorizați munca
a angajaților dvs.
Monitorizarea programelor în timp real cu TimeWork!
Testați-l 7 zile gratuit
Lucrează de
oriunde.
Identifică și elimină
obiceiurile ineficiente.

Rămâneți
organizați.
Gestionați-vă echipa și urmăriți
proiecte într-un singur loc.

Economisiți timp și
muncă.
Cu șablone automate care sunt
100% fiabile.
Principalele caracteristici ale TimeWork


Bine ați venit
urmare automată
Ore de pornire și încheiere complet automate, fără introducere manuală și fără eroare umană: instrumentul de urmărire automată a timpului pornește imediat ce computerul este pornit și se oprește când este oprit.

Monitorizați
progresul lucrărilor
Cu urmărirea adreselor URL și a titlurilor documentelor, este ușor să fii mereu informat cu privire la progresul general al echipei și la obiceiurile acesteia în timpul orelor de lucru.

Optimizați-vă
resursele
Calculați costurile proiectului, atribuiți tarife orare, emiteți facturi și controlați cheltuielile. Managementul proiectelor este ușor atunci când aveți o vedere panoramică a tuturor proceselor în curs.

Gestionați-vă
biroul cu ușurință
TimeWork nu este doar un instrument de urmărire a timpului. Puteți să alocați schimburi și să monitorizați absențele, să rămâneți informat despre ceea ce fac lucrătorii dvs. de la distanță și să gestionați un birou hibrid, totul pe o singură platformă.
Toate funcțiile pot fi activate și dezactivate, pentru a se potrivi nevoilor tuturor.
Afișați funcțiiBeneficiile utilizării TimeWork

TOATE ÎN UNUL
ACEȘI LOC
Monitorizați activitatea zilnică, concediile medicale, concediile și orele suplimentare cu ușurință și obțineți o imagine de ansamblu clară a fluxului de lucru al echipei dvs.

URMĂRIȚI APLICAȚII, Adresa URL
ȘI TIMP OFFLINE
Monitorizează în timp real utilizarea aplicațiilor și site-urilor web pe care angajații le folosesc și le vizitează, precum și activitățile pe care le-au specificat pentru timpul lor offline.

MONITORIZAREA PROIECTULUI
ÎN TIMP REAL
Puteți programa capturi automate de imagini de fundal, aplicații și multe altele, nu ratați niciun detaliu din munca la distanță efectuată de angajații dvs.!

INFORMAȚII DETALIATE
ȘI RAPOARTE DE FACTURARE
Personalizați, descărcați și trimiteți cu ușurință rapoarte CSV pentru a oferi clienților informații exacte despre cantitatea de muncă și timpul petrecut în diferite proiecte.

DISPONIBIL PE
DESKTOP ȘI MOBIL
Monitorizați computerele locale sau la distanță de pe desktop și mobil. Economisiți timp examinând rapoartele de performanță ale companiei dvs. din mers.
Încercați acum fără obligație, 7 zile gratuit!
Program util de urmărire a timpului și productivitate pentru a vă ajuta...
DemonstrațieTarife
Pro
- Urmărirea automată a timpului
- Urmărirea adresei URL și a aplicațiilor
- Calculul productivității
- Urmăriți timpul de nefuncționare
- Urmărirea timpului proiectului
Premium
- Capturi de ecran automate
- Programul absențelor
- Programarea schimburilor
- Facturare
- Integrări în afaceri
- Aprobarea timpului offline
- Restricții IP
Enterprise
- Asistență VIP
- Înregistrare personalizată
- Proiecte nelimitate
- Activități nelimitate
- Istoricul datelor nelimitat